Παράπονα Πελατών
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Κατά τη διάρκεια της σχέσης σας με τη The Cyprus Investment and Securities Corporation Ltd (η «Εταιρεία»), εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με το χρηματοοικονομικό προϊόν ή την υπηρεσία που σας έχει παρασχεθεί, μπορείτε αν θέλετε να προχωρήσετε με υποβολή παραπόνου. Η Εταιρεία διατηρεί και εφαρμόζει πολιτική διαχείρισης παραπόνων και σχετικές διαδικασίες για το χειρισμό των παραπόνων σας με δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο.
1. Υποβολή παραπόνου
Το παράπονο θα πρέπει να υποβάλλεται γραπτώς.
Μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας γραπτώς τυπώνοντας το έντυπο υποβολής παραπόνου το οποίο θα βρείτε εδώ και αποστέλλοντας το συμπληρωμένο έντυπο με ένα από τα ακόλουθα μέσα:
- Ταχυδρομικώς, στη διεύθυνση:
Γενικός Διευθυντής
The Cyprus Investment and Securities Corporation Ltd
Τ.Θ. 20597
1660 Λευκωσία
Κύπρος
- Με τηλεομοιότυπο (fax), στον αριθμό: (+357) 22123740
- Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση: ciscoinfo@bankofcyprus.com
Όταν υποβάλλετε ένα παράπονο είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Το πλήρες όνομά σας και την ταχυδρομική σας διεύθυνση
- Αριθμός ταυτότητας / διαβατηρίου / εγγραφής
- Αριθμός τηλεφώνου
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
- Λεπτομερής περιγραφή του παραπόνου σας
- Τον τρόπο που επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας (τηλεφωνικώς / e-mail / ταχυδρομικώς)
Σημειώνουμε ότι σε περίπτωση που χρειαστούμε οποιαδήποτε διευκρίνηση ή επιπλέον πληροφορίες θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
2. Παραλαβή παραπόνου
Μόλις παραλάβουμε το παράπονο σας, και όχι αργότερα από πέντε (5) ημερολογιακές μέρες, θα σας αποστείλουμε «Γνωστοποίηση Παραλαβής του Παραπόνου», η οποία θα περιλαμβάνει τον Αριθμό Αναφοράς του παραπόνου σας. Παρακαλούμε όπως χρησιμοποιείτε τον αριθμό αυτό στο μέλλον για τυχόν επικοινωνία με την Εταιρεία, τον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο ή/και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου αναφορικά με το παράπονο σας.
3. Διερεύνηση παραπόνου
Για την διερεύνηση του παραπόνου σας θα το προωθήσουμε άμεσα στο αρμόδιο άτομο της Εταιρείας. Ανάλογα με τη φύση και τα δεδομένα του παραπόνου, θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους επίλυσης του τους οποίους θα σας προτείνουμε το συντομότερο δυνατό, και όχι αργότερα των δύο (2) μηνών.
Γνωρίζουμε πως κάποια παράπονα πιθανόν να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για τη διερεύνηση και την εξεύρεση τρόπου επίλυσης τους. Σε αυτή την περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε για τις ενέργειές μας και θα σας αποστείλουμε τελική απάντηση, όχι αργότερα των τριών (3) μηνών από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου.
4. Επίλυση παραπόνου
Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης του παραπόνου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, χρησιμοποιώντας τον τρόπο επικοινωνίας που έχετε επιλέξει, για να σας προσφέρουμε τον προτεινόμενο τρόπο επίλυσης.
5. Αν δεν ικανοποιηθείτε
Εάν δεν ικανοποιηθείτε από τη λύση που προσφέραμε και τις ενέργειες στις οποίες προβήκαμε για επίλυση του παραπόνου σας ή αν περάσουν τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου χωρίς να έχετε σχετική απάντηση, έχετε το δικαίωμα εντός τεσσάρων (4) μηνών από την παραλαβή της τελικής μας απάντησης ή την λήξη της προθεσμίας κατά την οποία οφείλαμε να σας απαντήσουμε, να αποταθείτε στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο. Περαιτέρω, εάν επιθυμείτε μπορείτε να ενημερώσετε την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου, παρακαλούμε επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες : http://www.financialombudsman.gov.cy/ και http://www.cysec.gov.cy/ αντίστοιχα.